Uppe med tuppen!

Godmorgon alla vakna människor! Vaknade för ungefär precis en timmas sedan och nu har den precis slagit åtta. Idag bär det iväg på kurs igen och jag gick upp i god tid för att försöka hinna med bussen men min snälla mamma tågade upp och berättade att jag kunde ta det lugnt eftersom att hon erbjöd sig att skjutsa mig, snälla mammsen. Springer runt i Calles tjocka tröja och gör inte mycket, packar i ordning och lite sådant. Ska som sagt iväg på kurs idag, hel dagskurs och skulle väl tro att jag kommer hem om ungefär prick tolv eller tretton timmar.. haha.. Ni undrar säker varför jag är ombytt till myskläder och ska på kurs men det är så att eftersom det är för gymnastiken kursen är så ska man faktiskt vara ombytt! Rätt logiskt om man tänker efter  :)
Synd att det otroligt fina vädret kommer när jag ska spendera hela dagen i en kall gymnastikhall och resten av världen får vara ute och fota i det fina höstvädret.. suck. Ska man tjäna pengar så ska man, Ha en fortsatt trevlig lördag gott folk!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback