Man kan inte få för mycket motivation

Sitter här och surfar runt på lite allt möjligt som har med träning att göra. Motivationstips, kläder, skor, träningspass, bilder på goda frukter, ja ni förstår! De här bilderna ovan med citat på var väl de jag hittade först när jag rätt snabbt scrollade ner på första sidan på google. 
 
Tips på ännu mer motivation!
1. Träna i bekväma, snygga och färgglada kläder. Man blir gladare och känner sig snyggare,
2. Träna tillsammans med någon om du inte har träning som din favorit, det gör det roligare!
3. Gör i ordning någon bra spotify lista med motiverande och dina favoritlåtar och sätt på medans du tränar
4. Träna det du vill och det du tycker är kul. Men försök att balansera det..
 
Hum.. det var väl de tipsen jag hade for now. Det här med träning kommer helt out of nowhere kanske ni märker då jag inte pratat speciellt mycket om det tidigare. Men jag hade en period i mitt liv, förra sommaren om jag inte minns fel då jag var ute och sprang minst 4 gånger i veckan. Man kommer av sig så lätt då man blir förkyld eller om man på något sätt får förhinder den dagen du har planerat din träning. Men nu ska jag försöka komma igång igen, göra ett träningsschema men inte tänka så mycket på maten. 
 
Tune in later,
 

kommentarer
posted by: Jessica

Sv: Tack! Jo, det är jag som tagit bilden, använder en canon eos 1100D. :)

2012-09-01 @ 21:32:28
hemsida: http://jeeessicas.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback