Jag saknar dig

Hej hopp. Sitter här i min ensamhet i sängen och letar efter saker att göra, kan meddela att det inte går nå vidare på den fronten alltså. Suttit och läst ett antal bloggar då folk jag inte ens vet vilka de är har skrivit om deras dag. Så jag är så uttråkad att jag bryr mig om va någon jag inte känner gör, herregud. Sitter och saknar gör jag också, saknar Calle mer än mest fast han bara varit borta en dag.. ska försöka klara mig ända tills måndag med det är tamefan tveksamt. Suck, ska nus stänga ner datorn vilken minut som helst och sedan lägga huvudet på kudden, somnar jag så somnar jag. Godnatt!

kommentarer
posted by: linah

din blogg är jättebra!<3

Svar: Åh vad glad jag blir! Läser du den ofta? :D
sarabirnbaums.blogg.se

2012-09-14 @ 04:53:19
hemsida: http://linaheve.devote.se

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback