Engelska läxa på gång

Halli hallå! Vi slutade skolan strax efter fem, den där twitter lektionen tog inte så lång tid som det var tänk så det var ju skönt. Efter det blev det att dra till stan, jag och calle gick runt och försökte hitta dit jag skulle på intervju och visst gjorde vi det! Kom i tid och fick komma in tidigare till och med. Gick ifrån där med världens största leende, och nej, jag har inte fått jobbet men jag kan säga att det gick makalöst bra och att jag är hur jäkla nöjd och glad som helst! Nu har jag ungefär halva engelska läxan kvar och den gör jag för första gången med ett leende på läpparna.. som om det vore allt så som pricken över i:et så kommer Calle hit om någon timma eller två. Hej så länge! :)

kommentarer
posted by: assala

fin blogg!:)
kika gärna på min med & släng gärna in en kommentar!:)

Svar: Tack så jättemycket! Vad gillar du bäst? :)
KRAM!
sarabirnbaums.blogg.se

2012-09-21 @ 16:39:57
hemsida: http://assalaa.devote.se

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback