Vädret - det fina med hösten

Godmorgon allehopa! Idag vaknade jag innan min väckarklocka ringde så jag låg kvar i sängen och läste twitter tills jag kände mig manad nog att gå upp i mitt iskalla rum. Iskallt rum är förjävla skönt att somna i men mindre populärt när man ska upp - just saying. Sitter nu nerre vid köksbordet, har precis ätit upp frukosten och sitter och knaprar i mig en ipren för att jag ska klara av dagen. Mår fortfarande inte prima men idag måste jag till skolan, farligt att missa en massa! Halv lång dag i skolan idag och efter det blir det kurs med jobbet, igen. Det börjar 16.30 och slutar inte förens 22.00?! Helt sinnes. Nu måste jag sätta packa färdigt väskan, sätta på mig skorna och sedan gå ner till bussen. Det vankas fint höstväder idag! 

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback