Sovmorgon is the shit

 
Godmorgon hörni! Igår var det en helt vanlig kort och skön skoldag, drog till jobbet vid tre och kom hem vid halv nio då jag åt middag och sedan satte mig vid datorn direkt för pluggning. Blev klar strax efter elva och jag var slut så jag stängde ner allt elektroniskt och deckade på direkten! Helt sinnes så trött jag var. Aja!
 
Nu har jag vaknat upp, piggare än igår och har sovmorgon. Eftersom att jag blev klar med uppgiften igår och skickade in den så fick man hål på morgonens svenska lektion, skönt. Ska dock in en timma tidigare för att möta upp några tjejer i min klass för att spela in ett grupparbete. Heldag idag och kommer inte komma hem förens vid fem. Nu blir det frukost och mys i vardagsrummet! 

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback