Det blir en vanlig onsdag

Bild ifrån arkiver på mig och emmsi.
 
Känns som om jag vaknade när tuppen gick upp men när jag tittade på klockan en extra gång var den två timmar efter det, så fel man kan ha! Ska snart dra mig upp ur den varma sköna sängen för att göra i ordning mig, packa väskan, göra matsäck tills ikväll och efter det äta frukost. Måste hinna med alla dessa saker innan jag måste dra mig till bussen, då det var därför jag ställde klockan på 15 minuter tidigare men självklart har dom minutrarna gått åt till att snooza. Här gäller det att prioritera! 
NU: Operation försöka ta mig ur den gosiga sängen.

kommentarer
posted by: Em

ÅH vilken härligt varm och glad bild! :D

Svar: Ah tack!
sarabirnbaums.blogg.se

2012-10-24 @ 14:19:50
hemsida: http://marytheory.com

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback