I TURBANERNAS LAND

Historia uppgiften är officellt klar nu och det känns otroligt skönt, började även söka runt lite på naturkunskapen men slutade kort efter det då jag insåg att boken är ett bättre redskap att hitta korrekt fakta nu när man måste vara så källkritisk med allt man läser och skriver - gotta love dom nya betygskriterierna! Känner ni hur ironin flödar? I do. Anyway, anyhow, fixat och trixat lite med bloggen och tänkte pröva lite med denna idén nu och hoppas den duger. Om ni har synpunkter på att man inte ser eller liknande, tell me!

Har förövrigt precis kommit ur duschen och gjort hårinpackning och lite sånt vilket behövdes eftersom mamma köpte något förjävla dåligt både balsam och schampo som har förstört hela mitt hår typ. Okej inte riktigt förstört så jag måste raka det utan mer.. gjort det torrt osv. Plus att det luktar skit.. Har hoppat i myskläderna nu som består av min pojkes stora tröja och hans adidasbrallor. Kvällens planer blir att bara sega framför tvn och ta det lugnt. Hejsvejs!,

 


kommentarer
posted by: Patricia♔

Har problem med leder och muskler plus att jag har en skadad nacke så ja, ont har jag dygnet runt. Därför blir jag extra gnällig^^

2012-03-20 @ 20:32:13
hemsida: http://patriciac.blogg.se/
posted by: Anonym

Jag har en synpunkt på headern, ta en snyggare bild på dig

2012-03-20 @ 21:37:14

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback