GET READY TO RUUUMBLE

Dagen i skolan gick snabbt, därför jag älskar måndagar. Vi har även börjat kolla på film på engelskan vilket gör att alla engelska lektioner är i princip "inställda", no work just chilln'. Gick runt lite på stan efter skolan med tvillingarna som går i min dansgrupp och kikade runt lite på tröjor till gruppen och det slutade lyckat då vi la undan 10 stk vita i strl XL, haha förutom en då den var i medium då, till mig. Skillnad? Ja. Men men, drog sen hem med calleballe, jag gjorde våfflor till middag då jag inte hann äta några igår (våffeldagen) så det fick bli en dag senare, men vad gör det. Har även hunnit med att springa runt som en galning för att leta efter min naturkunskapsbok som är spårlöst försvunnen. Drar lite plugg när jag väl är på hugget och sedan blir det BB för att sen sova. Hejsvejs!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback