PINK ISN'T JUST FOR GIRLS

Man ser inte riktigt att det är rosa på bilden, den missvisar till färgen röd. Slog om calles födelsedagspresent för bara någon timma sedan och den här gången kommer inslagningen att vara tills födelsedagen hans. Anledningen till att jag lägger upp så mycket om hans paket är för att försöka få honom lite smått intresserad och nyfiken vilket jag faktiskt nu har lyckats med! Alltid är det jag som är den som håller på spricker av förväntan men nu är det ombytta rollar calleballe, så det så!
Jag ska nu hoppa i calles linne han lämnade kvar här av misstag, vilket kommer bli mitt sovlinne de närmsta dagarna då han inte kommer befinna sig i samma stad. Sängen väntar och mobiltelefonen lika så, håller på att fixa en sommarlista på spotify. Lite planering av calles födelsedag ska jag också försöka få gjorda, Godnatt :)

kommentarer
posted by: Anonym

Sv; Min kompis har lämnat ett meddelande till dig i detta inlägg om du vill se: http://semonieofsweden.blogg.se/2012/june/nice-huh.html

2012-06-17 @ 23:41:24
posted by: Moa

sv: Nu sommarjobbat jag bara, jag står i en kiosk och säljer korv och glass på ett utebad! :D

2012-06-17 @ 23:47:32
hemsida: http://mthorneus.blogg.se/
posted by: Johanna

Sluta hacka på Christoffer, vad fan har han gjort dig?

att säga att någon är ful är bara onödigt och du skämmer bara ut dig själv. Antar att du hade blivit glad om någon sa så om dig? låt han se ut som han vill utan dina jävla åsikter!

2012-06-18 @ 07:31:21

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback