LAGOM UTTRÅKAD


Fortfarande sjuk, fortfarande hängig och fortfarande ingenting att göra. Sitter och fasar inför min nästa kur på fyra tabletter nu i kväll av medicinen då jag inte kan svälja piller utan måste sitta och dela dom och vips så är det inte bara fyra jag måste svälja utan kring 30 styckna. Barnsligt? ja. 
 
Det var inte så kul att berätta för calle om den tråkiga nyheten om att jag blivit sjuk. Men jag ska försöka orka mig upp imorgon för att , förhoppningsvis bli ivägskjutsad till calle på förmiddagen för att fira min lilla eller.. snarare stora prins. Ligger i sängen för tillfället och tycker allmänt synd om mig själv, det är för jävla varmt ute och det gör det inte bättre då huvudet värker. Solen är framme och jag skulle hellre velat spendera min lediga dag ute än inne, men icke. Fått i mig några glassar idag, vilket jag tror jag börjar bli beroende av då det svalkar i halsen och bedövar, tråkigt nog bara för stunden men får väl vara glad för det. Blev ett super kulit inlägg ju! Bara massa klagomål!
 
Btw, fick veta idag att jag behövs till ännu en gymnastikvecka om en vecka eller två. Härligt!

kommentarer
posted by: Daniella Book

Jasså inte det? Du kan prova igen!:)

Svar: Fungerar fortfarande inte.. :(
sarabirnbaums.blogg.se

2012-06-20 @ 17:50:51
hemsida: http://www.daniellabooks.blogg.se
posted by: F R I D A - M A R I A

Fin bild! :)
Usch vad trist att du blivit sjuk :/

Svar: Tack så jättemycket! Ja verkligen, skulle ha åkt och överraskat min pojkvän när han kom hem idag med blommor då han varit borta en vecka och jobbat i en annan stad och plus att han fyller år imorgon.. men men.. finns ingenting att göra! Kunde varit värre :)
sarabirnbaums.blogg.se

2012-06-20 @ 20:53:05
hemsida: http://frida-maria.com

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback