INGEN FÖRÄNDRING ALLS

Så här ser läget ut för tillfället, minus datorn och människan till vänster det vill säga. Satte klockan på alarm idag, på 10.00 för att jag skulle hinna fixa i ordning mig och ta det lilla lugna. Mycket snurrar och jag ser då inte normalt, suddigt som bara den, vet inte riktigt vad som har hänt men hoppas att det försvinner. Idag är tanken att  åka ner på stan för att möta upp några i DC Rebellz för att dansa och spika lite planer om det där gigget vi har nästa helg. Får se hur mycket dansning det blir för min del, antagligen inte någon alls då jag somnade med feber igår och har vaknat ett dussintals gånger den här natten av att min hals har gjort förbannat ont, suck.Ärendet på stan ska inte ta allt för lång tid så jag är nog hemma om några timmar igen. Hörs då!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback