FLOWER POWER

Passar på att gå och lägga mig när både datorn har slut på batteri, då jag börjar bli pömsig och när calle ska lägga sig. Och då har jag inte mycket mer att göra än att dra mig mot sängen! Skulle ioförsig kunna ta dessa 10 steg eller vad det nu är, för att komma fram till datorladdaren - men icke, ingenting jag orkar för tillfället. Råkade även missa min medicin mot halsflussen imorse då det var brottom men får väl ta igen det imorgon suck. Planerna för imorgon är inte mer än att vakna och sedan när jag vill/kan/orkar ska jag försöka dra mig ner mot stan för att byta till mig bikinin jag köpte häromdagen och få lite pengar tillbaka då de nu satt den på rea.. kassörskan lovade mig det och om någon säger annat får vi ta det då. Nu tackar jag för mig och säger godnatt :)

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback