GAMMAL BILD JAG VET

Jobbet idag var urkul, lite jobbigt då och då men så ska det vara! Fick lära känna en massa härliga barn, hela 46 stycken. Vi slutade strax efter halvfyra och var i stan någon halvtimme efter, drog ner till darkwell för att försöka fixa mitt öra nu för andra gången och jag ska passa på att säga att om ni ska göra hål högt upp på örat, i brosket gör det inte hos silver & sånt! De använder pistol och har fått förklarat för mig idag att det mosar brosket och förstör det så om ni ska göra det gör det hos någon piercare med kanyl. Efter lite halvt avsvimmande hos darkwell fortsatte jag min stanrunda med en affär och sen blev det hemfärd. Sitter nu här med ett ömt öra, trött kropp, ont i foten pga blåsor av conversen, värmeslag och ont i huvudet. Ska dra mig neråt och fixa någonting att äta och sen blir det lite matteplugg, kanske blir vise versa men vad gör det. Adios!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback