10 TRUTHS ABOUT ME

1. Jag gillar inte varken, godis, chips, snabbmat eller läsk
2. Jag ger lätt upp på det jag inte är bra på, vilket har blivit till en stor nackdel
3. Jag har en städmainiak till pojkvän, mitt rum är därmed oftast städat
4. Jag gillar inte att se på film
5. Jag är inte ett stort fan av att gå på bio, usch
6. Jag sover med 7 kuddar i sängen när inte calle sover här, dock har mamma kommit på mig med att jag beslagtagit alla extrakuddar och hon planerar en comeback för att ta tillbaka dom
7. Jag har nog världens segaste mobil, dock är den vit, och det är snyggt
8. Jag älskar att möblera om i rummet efter jag städat, så jag verkligen känner att det blir någon förändring
9. Innan jag träffade calle älskade jag smycken, men hade inga, nu har jag ett helt smyckesskrin fyllt
10. Jag gör ingenting jag inte måste

kommentarer
posted by: Knock knock! Whos there?

Älskar att läsa sanningar om folk :D sjukt kul!

2012-06-02 @ 22:30:52
hemsida: http://pooxx.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback