THE GRASS IS GREEN

Typ hej blekfis!
 
Sitter för tillfället och gör i princip ingenting. Läser lite bloggar, kollar statusar på facebook och tittar på någon halvrolig film på tv, ingen jag skulle rekomendera direkt. Imorgon har jag inga som helst planer ännu, calle drar iväg på annat äventyr så jag får väl hitta på några planer jag med. Än så länge är ingenting mer än löpning + fys inplanerat och så får det väl fortsätta att vara tills imorgon. Inget vidare fint väder ska det bli imorgon heller, likt idag om jag inte såg helt fel på klart.se så det suger ju rejält. Känner att jag måste hitta på något imorgon eftersom att jag fyller år i övermorgon och kommer inte kunna tänka på något annat än det.. barnrumpan som jag är!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback