RÄV SOM HUSDJUR

Mamma hämtade upp mig ute hos calle strax efter halv två någon gång, hade först tänkt att ta bussen men när jag insåg att jag hade en stor resväska, en plastpåse plus tygpåse att försöka ta med mig så verkade det inte som någon bra idé att släpa med mig det på bussen så det var tur att mamma var snäll idag! Strax efter att vi kom hem bytte jag om och direkt efter det droppade det in lite fika gäster ifrån pappas släkt, jag fick en sen födelsedagspresent och de har bara för en liten stund sedan åkt hem. Så jag sitter här nu, ensam otroligt trött och.. ja inte mycket att göra faktiskt. Middagen är snart klar och jag fasar, känns som hungern inte kommer komma på ett bra tag då man fick i sig både lunch, fika och chips inom loppet på drygt 2,5 h. Calle håller på att skicka en film via datorn till mig at the moment och jag får väl bädda ner mig om ett tag för att se på den och sedan ta en tidig kväll ikväll. 
 
Angående bilderna förresten! När gästerna skulle åka, kommer den omtalade (även omtalad idag) rävungen fram.   Tam som han har blivit så stod jag inte mer än 1,5 meter ifrån honom och fotade. Riktigt coolt och roligt faktiskt. Han blev lite närgången där och jag har nog inte riktigt kommit över den gången då han nosade i rumpan på mig när jag satt och plockade jordgubbar för bara någon vecka sedan, usch va rädd jag blev. 
 
Adios,

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback