OUTFIT

Hade ingen bild i lager till inlägget så jag fick, i brist på saker att göra - idéen att ta en bild för att visa vad jag har på mig för tillfället! Jeans, blus, jeansväst, klocka, gröna naglar och vita strumpor för de som bryr sig. Vet inte riktigt om jag ska matcha med mina röda nya converse eller om de gamla vita får sin tur idag. Jag ska snart dra mig mot bussen för att möta upp sunnersta brudsen vid affären, vi ska handla det resterande som fattas inför middagen ikväll. Blir kvar där tills sent ikväll så jag vet inte när jag kommer att komma hem. Vi hörs när vi hörs, adios!

kommentarer
posted by: VERONICA

sv; Jag spelade Forsby ff (köping) men där började jag för ett år sen annars har jag spelat i kolsva if sen jag var jätte liten. nu spelar jag dock inte alls för både forsby och kolsva if har lagts ned för mig..:/
(förlåt att jag svarade lite sent)

2012-07-20 @ 19:41:58
hemsida: http://veroonicamartensson.blogg.se
posted by: Jenniee

fin blogg, allt bra med dig? :)

Svar: Tack! Ja allt är bra :)Vad ska/har du gora/gjort idag? :)
sarabirnbaums.blogg.se

2012-07-21 @ 09:25:33
hemsida: http://www.whycantwe.blogg.se

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback