NATTINLÄGG

Hallå! Förjäkla dålig uppdatering idag vilket faktiskt beror på att jag helt glömde bort att jag hade datorn och kameran med förens bara någon timme sedan då jag upptäckte det när jag öppnade väskan. Smart av mig. Men iallafall, vi åkte ju som sagt iväg till boländerna jag, calle och hans pappa och vi fick med oss detta hem! Sims 3 - finally. Har haft sims 1, sims 2 och nu sims 3. Efter det åkte vi ut hit, spelade tills middagsgäster kom, calles moster, mormor och morfar, gjorde uppehåll i spelandet tills elva då vi satte oss igen och har suttit tills nu då jag börjat få nog. Ögonen känns tyngre än aldrig förr och jag vill sova.. så det är planen. Godnatt och sov gott för de som inte gör det än!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback