MINA KVÄLLSPLANER

 
 
Yes planerna är inte många, eftersom jag fortfarande känner mig lite smått krasslig så kommer jag bara dega i sängen tills jag somnar. Håller tummarna för att halsontet ska vara borta när jag vaknar imorgon då jag äntligen kanske kan börja träna igen! Var väl kanske fyra veckor sen sist då jag bara varit mer eller mindre halvkrasslig hela tiden vilket suger, hade en ypperligt bra kondition innan jag blev sjuk.. alltid ska det på något sätt föstöras när man varit duktig och tränat upp den! Suck.. Aja, Sista inlägget för ikväll då jag nu är uppe i snart elva inlägg! Har man bloggsug så har man I guess. Godnatt!
 
Countdowns
29 dagar kvar tills jag och calle åker utomlands
8 dagar kvar tills jag fyller 17

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback