LET'S FLY AWAY

Efter gymmet, som förövrigt gick super, så tog vi vägarna förbi ica inne på kvarnen och handlade lite lunch, blev risifrutti med pannkakor, sylt och grädde. Kanske inte världens bästa "bygga-upp-musklerna-efter-gymmet-lunch" men det funkade i allafall. Efter middagen gick calle, pappa och teodor ner på ängen har nedanför berget för att spela fotboll medans jag agerade hårfrisörska och slingade mammas hår vilket blev en katastrof! Vilket blev bådas fel faktiskt.. jag kanske inte var världens bästa på att slinga och mamma köpte en alldeles för ljus färg vilket resulterade i att hon såg ut som en tiger, möjligtvis den där tigerkakan man brukar baka. Helt randig blev hon! 
 
Nu sitter vi sängen och zappar runt på tvn, inga bra program och kommer inte vara något mer eller mindre sevärdigt ikväll så jag tror det blir en tidig kväll för mig, är jättetrött.. Ska passa på att göra lite tidsinställda inlägg tills vi åker bort innan jag tappar de få idéerna jag har. Adios!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback