HAR JAG GÅTT OCH BLIVIT BLONDIN?

När mamma, pappa och teodor kom hem ifrån skokloster på eftermiddagen drog jag med pappa för att handla, köpte hårfärg och tankade på mobilen. Jag satte mig för att färga och calle kom inte långt efter det, vi stack iväg med hela la familia plus syrrans lilla familj till gropen, alla skulle springa och jag skulle passa barnen. Efter det begav vi oss hemmåt och åt middag, min syster fick för sig att färga mitt hår och tillslut såg jag ut som ett folie monster! Blev inte sådär snygga smala foliebitar man får hos frissan.. nej nej, det blev affro haha. Nu sitter vi i min säng, jag med datorn och calle med telefonen medans invigningen av OS står på tv utan att någon utav oss visar något som helst intresse.. tyvärr..

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback