EXTREAM HOME SUITCASE MAKEOVER

Jag och calle hade lite smått tråkigt idag när städerskan var i huset och skulle städa - då vi absolut inte ville/skulle vara i vägen så vi gick ut i garaget och hämtade tejp och pimpade smått våra resväskor inför utlandsresan om .. *truumvirveeel* 12 dagar! För de som undrar varför de står "sarl" på min så är det för att eftersom calle egentligen heter carl (kallas bara för calle nämligen) så kom han på att han skulle kalla mig sarl det kom han på för kanske en eller två månader sedan. Så att så är det, jag hade egentligen en egen resväska men eftersom calle och deras familj inte behöver denna plus att den jag nu fått lånat väger ca 3kg mindre än den jag hade tänkt från början så får det bli såhär! :) Plus att man lär ju känna igen den när den kommer liggandes på bandet.. 

kommentarer
posted by: evelina

haha fint det blev :D

Va med i dagens blogg hos mig förresten, drar ut vinnaren imorgon! :D Ha en bra dag :D

2012-07-27 @ 10:41:37
hemsida: http://nattstad.se/evelyna

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback