DEJTA MATTEBOKEN ETT TAG

Sitter bänkad på golvet efter många om och men. Idag vid tolv stack vi iväg mot stan för att försöka hitta en strandklänning till utlandet till mig och efter det drog vi oss mot centrum för att lämna tillbaka filmerna vi hyrde igår och köpa en subwaymacka till calleballe. Jag ställde mig för att baka efter vi ätit lunch vid två och har väl nästan i sträck hållt på sedan dess.. började med marränger vilket blev failat för att jag råkade göra för lite smet så det blev kanske bara 10stk. Sedan skulle jag göra muffins, eftersom att vi vårat hur ska vi inte ha mjölk och ägg när vi bakar så blir bakningen allt svårare så muffinsarna blev oätliga. Men sånt händer antar jag.
 
Nu sitter jag här själv hemma då resten av la familia är i elljus spåret och springer , inklusive calle. Själv skulle jag egentligen ha gått ut för att gå en stund med matteboken väger tyngre tyvärr. När folket kommer hem ifrån deras springtur så blir det troligtvis mat och sen ska jag fortsätta med mitt eviga mattepluggande.. Köpte som sagt jordgubbar och glass igår - och har gjort marränger idag så om jag är duktig får jag det som efterrätt!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback