BÄTTRE SENT ÄN ALDRIG

Vaknade vid 10, direkt efter att jag öppnade ögonen drog jag på mig träningskläder och drog ut på en löparrunda, blev gamla vanliga rundan på 3km idag också och ett 30minuters styrkepass efter det. Lagom slut i kroppen nu alltså! Tog en mysig frukost ute på filt på gräsmattan i solen, drog sedan iväg med robban för att hämta upp calleballe, brorsan fick en åktur i cobran och sedan far det iväg hemmåt. Vi följde med och pantade någon timma efter det och sedan har vi bara tagit det lugnt, åt middag ute i spöregnet under taket vilket var mysigt med filtar dock lite väl kallt där ett tag, men jag överlevde!
 
Avslutade nyss ett samtal med min syster, hon får äran att göra min födelsedagstårta och har en känsla av att det kommer bli super. Calle ligger i sängen och spelar mobilspel och jag.. ja jag sitter här och har mätt ut lite löparrundor på internet och försöker hitta någonting vettigt att se på tv ikväll. Adios,

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback