ANSIKTSMASK

 
Blev för 30 minuter sedan upphämtad av calles far, åkte förbi affären och sedan blev jag avsläppt hos mig igen medans calle och hans far fortsatte hem till dom. Vi var lite smått sugna på ben & jerry's så det fick bli en sådan till kvällssnack ikväll. Jag har lite svårt med det här att bestämma mig ibland, eller ja, oftast... okej, alltid, så det fick bli två då jag helt enkelt inte kunde bestämma mig. Slöseri tänker vissa, men äh. 
 
Ser lite småstökigt ut i mitt rum och det var lite för länge sedan man dammsög och skurade. Kommer absolut inte ha någon ork med det imorgon så vitt jag vet så det är väl bara att köra igång I guess. 
 
Btw, köpte ansiktsmaskerna på Åhléns idag, 20:- för den bruna och 14:- för den rosa. Blir att pröva någon utav dom ikväll, och troligtvis blir det att måla om naglarna, lite tjejkväll helt enkelt. Adios!

kommentarer
posted by: NATALIE TISENIUS

Det var nån tröja/linne från veromoda :)

2012-07-15 @ 18:24:56
hemsida: http://www.nattstad.se/natalietisenius

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback