+ + + +

Hej hallå! Jag har nästan precis stigit innanför dörren, varit hos Erika som sagt med Nelly som joinade. Det började med att jag väckte Erika den sjusovaren strax intill kvart i ett och sedan dess har väl dagen rullat på rätt bra. Vi har kollat på tv, snackat lite strunt, ätit pommes ur en långpanna med ketchup alla tre ur samma, färgat Erikas hår som faktiskt failade rätt totalt då färgen var gammal och resultatet blev... detsamma! , planerat fridas födelsedag och sist men inte minst gjort frisyren som hon så otroligt mycket och gärna ville ha som ni ser på två utav bilderna.
 
Jag ska nu ta mig något gott att äta till typ middag mer eller mindre, känner för något enkelt och lätt idag.. ätit en massa muffins som tog en stor plats i magen och som även hänger kvar nu. Ikväll blir det bara att ta det lugnt hemma, imorgon blir det en rätt hektisk dag skulle jag nog kalla den! Jag och calle drar ner på stan för en shoppingrunda med varsin "to-do-list"! :)
 
 

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback