+ + + +

Tagen för knappt en vecka sedan hemma hos calleballe!
 
Tänkte bara göra ett inlägg snabbt innan mina ögon dalar ner helt och hållet och jag lägger mig i sovposition. Känner mig lite snuvig och har ont i kroppen efter gårdagens gympass vilket inte blev något bättre av att jag var ute och tränade imorse, sprang och gjorde ännu mer styrka. Det blev nog pricket över i:et känner jag. Plus att jag känner att jag vill ha tillbaka en normal dygnsrytm som inte innebär att man är uppe till 2 varje natt och vaknar samma tid dagen därpå.
 
Imorgon är det onsdag och det blir nog som så att jag och mammsen drar iväg på förmiddagen för att inhandla det sista inför resan så man har det gjort. Tredje gången gillt för min del och jag ska försöka få allt handlat idag så jag slipper dra mig ner en fjärde gång! Mot kvällningen tar jag bussen iväg på tjejmiddag för Amanda som åker till USA den 17e augusti och blir borta hela 10 månader. Efter några raders skrivande här har mina ögon dalat några millimetrar och jag tackar nu för mig och hoppar i säng med komedier att däcka till. Godnatt!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback