Wanties for summer 2012




Igår natt när jag hade tråkigt snickrade jag ihop detta waanties inlägget.
Bild nummer 1. Ursnygga blusar enligt mig! Alla ifrån H&M
Bild nummer 2. Tänkte köra på bruna väskor iår, brukar nämligen alltid köpa svarta
Bild nummer 3. Converse är bara ett måste! Har redan vita låga, eller de är inte så vita längre plus att jag har ett par svarta höga. Men vill ha de på bild, föredrar svart och vitt, men är även lite sugen på röda!
Bild nummer 4. Ååååh! Har hittat världens grymmaste smycke sida, svensk så det går snabbt med frakt. Har fallit pladask för denna typen av ringar, den blåafärgen och den "gamla" stenen. Plus att jag föredrar hellre större ringar än små fjuttiga.

(tidsinställt inlägg)

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback