hemmmmaaaaaaa















Igår vid halvnio tiden anlände vi till Uppsala, helt slut och hungrig efter en ätlös bilfärd på sextimmar rusade jag in först av alla, gjorde mig två rostade mackor med apelsinmarmelad på och åt upp dom innan alla hade kommit innanför dörren - hungrig tjej? Yesbox. Slutkörd och ihjälfrusen hoppade jag ner undert täcket och min uber mysiga filt som förövrigt var en julklapp och däckade en timme senare (under veckan vi var borta hade pappa varit så jäkla smart och sänkt värmen för att spara pengar - YAY FÖR DET)
Påväg hemifrån fjällen gjorde vi ett traditionellt stopp vid en affär som heter Dollarstore, det mesta i affären kostar kring tio,tjugo kronor.  Mitt överst och calles i slutet med alla grejor på en och samma bild. Jag fick med mig hem sånadära trollgodisar även fast jag inte ens äter godis (?) eh. Är det billigt så är det! Snacka om att dras med i det billiga.. haha. Btw, hahaha lite smått komiskt.. jag handlade för 101 kronor och calle 202, lite komiskt sådär.

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback