Träningsdags!




Var ute med calle häromdagen och gick en powerwalk medans han körde lite intervaller. Fick världens sug för att träna så jag har nu dragit på mig träningskläderna och springskorna och dragit in motionscykeln på mitt rum - just för att här finns de bästa högtalarna i huset. Har tidigare idag gjort iordning en träningslista på spotify så det blir att pröva om den ger något resultat! Calle har för ungefär 10 minuter stuckit iväg till bussen, taggad as always på en manchester match har han självklart på manchester tröjan. Fick även in lite plugg, blev matte i en timma tills jag totalfastnade så .. så gick det med det. Ikväll ska jag måla en vägg på rummet så det blir kvällens pyssel - nyfiken? Kika in lite senare för o se resultat!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback