Stärkande nagellack

Att måla över smink kluttarna var superlätt och tog inte alls någon längre tid, 10 minuter ungefär. Jag som trodde att de skulle blir världens jobb hahah.. Men iallafall, imorgon har min skola en så kallad resursdag då alla som har rester i ämnen ska ta igen. Själv har man ingen rest men ska iväg vid tolvtiden till skolan en halvtimme iallafall för utvecklingssamtal. Angående bilderna ovan, ja, jag vet att man inte ser så värst bra vad som står på paketen men för de som absolut inte har någon aning så är det nagelstärkande lack. Har länge försökt att spara ut naglarna , inte till en längd då de ser äckligt ut utan bara en halv centimeter eller något. Men det gick ju åt helvete då mina naglar alltid lyckas få sprickor i sig på sidorna. Så du ska jag inhandla ett sånt här, något utav de ovan för att se om mitt problem fått sin lösning.


kommentarer
posted by: Amanda

Myrrolja är toppenbra! Mina naglar blev mycket bättre så fort jag började använda den!! :)

2012-01-22 @ 22:36:32

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback