På gymmet idag






Lite bilder ifrån gymmet idag, smygfotade brudsen när de kämpde på. Så.. surprise tjejer! Ni kommer aldrig kunna gå på gymmet säkra.. igen. Skoja. Känner att jag bara gör en massa saker jag absolut inte borde i detta tillfälle. Men om det skulle varit nöd på pluggandet till svenskaprovet kanske jag skulle gjort det på en gång, så jag antar att det inte behövs såå mycket pluggande. Vi har även börjat med ett rätt kul arbete på spanskan där vi använder oss utav google earth och lite sådant, uppgiften går ut på att vi ska göra en reseplanerare för oss själva och 3 andra (vi är fyra i min grupp). Jag, felix, Linus och Marcus är en grupp och.. vi får se hur resultatet blr helt enkelt. Nu blir det förhoppningsvis plugg på gång, känner att jag behöver få det igenomläst en eller två gånger för att det ska bli minst ett E på provet. Sedan blir det tv och läsa engelskabok, "A child called it" . Ni får ha det så bra så hör jag av mig imorgon!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback