Hur gullig är inte pojken min?


Dålig start på dagen för pojken min då han tyvärr vaknade av att hans far plingade på dörren och skulle hämta upp honom. Fort som satan steg han upp o slänge på sig allt på vägen ner, stackarn hann knappt vakna innan han slets upp ur sängen. Sedan har väll dagen rullat på finfint! Hängde inte riktigt med på lektionerna idag - surprise? Men vem gjorde egetnlgen? Roligt var det iallafall att träffa alla klasskompisar och så, de som gör tiden i skolan gå snabbare. Efter skolan skulle jag och moa dra ner till stan för att fördriva lite tid vilket slutade med att vi fick två till med oss, min pojke plus emmispemmis till waynes. As peolpe alredy know, så har jag gått runt i snart.. vet inte hur länge och velat haft en klocka. Var inne på ur och penn igår med calle då jag hittade THE ONE. Och gissa vad han håvade upp inslaget idag på cafét? Jo.. klockan. Huur gullig är inte han?! Tack igen <3
Efter stan besöket blev det jobb möte för min del och nu sitter jag här mätt och belåten. Kyckling och ris plus några chokladbitar ligger just nu nere i min mage och vilar. Härligt värreee, nu blir det samhällskunskapspluggande plus tvtittande - missat att det är mean girls on tv right know? Kanal elva.


kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback