Hörde jag någon säga fruktsallad?





Uppe på benen efter många om och men denna morgon, för jävla kallt i rummet så man ville absolut inte kliva ur sängen. Men upp kom vi trotsallt, vi bler nerskjutsade till stan av calles far. Skulle förbi frisören idag så att hon skulle fått känna och kolla på mitt hår för att se om det ens går att göra något åt det, dvs om det ens går att göra ljusare utan att jag blir helt orangehårig. Men otur som jag har så var det tyvärr stängt så vi traskade vidare till Bergmans, jaber samt lite andra affärer.

Middagen idag bestod av kyckling filé med pommes och björnesås (beasås). Plus att jag inhandlade lite frukt idag så när jag väl blir sugen blir det fruktsallad och gammaldags vanlijglass för min del!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback