Herrejösses..

Planerna gick inte som planerat idag, inge födelsedagsfirande för vår del. Komplikationer skedde. Istället så åt vi grullad kyckling som förövrigt var middagen igår, lika gott nu som då. Sedan bara satt vi och kolla på tv i väntan om att calle skulle bli upphämtad av calles storebror o hans flicka. Sen dess har jag inte gjort ett skit, finns absolut ingenting att göra. Kanske blir att ta modell bilder senare ikväll om man har orken och lusten, just nu känns det ganska så tveksamt, men det är alltid kul när man väl har sminkat och fixat till sig så vi får se hur det blir med det. Till middag blir det, tro det eller ej, grillade hamburgare. Min stackars pappa ska ställa sig ute för att teodor, min lillebror, insisterade på att det skulle vara griiiilllade och inte stekta. Herrejösses..
Ikväll blir det att titta på Gladiatorerna i min ensamhet och om jag känner mig själv rätt kanske endel mango och vaniljglass sjunker ner också.. Hum..

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback