Hårresultat!



Hemkommen efter frissan nu efter drygt fyra timmar. Snacka om att man fick ont i både rumpan och kroppen. Plus att man blev oerhört rastlös. Blev totalt fyra eller fem stycken urtvättningar av lite allt möjligt, slingningar hit och dit, färg hit och dit och även toningar. Skönt vare iallafall när det var klart, men helt klart värt mödan! Eftersom att jag hade almost så mörkbrunt det kan bli så tog inte färgerna de blandade i lika bra ääven om de avfärgade håret innan. Ska dit om några månader igen för att göra det ljusare, men blev nöjd ändå.

Callis kom förbi och satt alla de fyra timmarna brevid mig och underhöll mig med roliga samtalsämnen samt springa runt runt runt och äta choklad de bjöd på - haha! Riktig gubben i lådan. Sen var det raka vägen hem till mig där vi är nu, storebrorsan min åker iväg till Tyskland redan ikväll vilket man kan tycka är tråkigt.. förhoppningsvis kommer han och besöker Sveariket någon gång snart igen.

kommentarer
posted by: bobby

FUCK YOU aldrig i livet nu e d er tur å hälsa på igen...

2012-01-11 @ 23:49:56

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback