Halv tuff brud sådär va?

Dagen idag har varit så ovärd som den kan bli! Kom till skolan vid halv tolv för spanska då jag fick veta att läraren var sjuk, sedan var det sam, då vi fick dra direkt och plugga om vi kände fört och sedan på engelskan, även sista lektionen skulle vi endast hämta en bok vi ska läsa och sedan fick vi dra. Med denna slappiga dag drog jag ner till stan med Moa och Ida, gick runt lite och sedan bytte vi ut Ida mot Calle, Ida stack hem och Calle kom till fiket där jag och Moa redan hade placerat oss, satt där och snackade ett tag för att dra ut på tiden, vid halv fem drog jag iväg för att träffa mina saknade sunnersta kompisar. Födelsedagsbarnet Nelly kom uttågandes med ögonbindel och sedan drog vid med henne till fyrishov, lasergame stod på schemat. Dock blev det inte så - tyvärr, men vi kom snabbt på en nödlösning, så 10 minuter senare befann vi oss inne på fyrishovs bowlinghall med 2 banor hyrda i V.I.P hallen. Härligt! Jag kom sist, as always, men lika kul är det ändå. Kom hem för ett tag sedan då jag på direkten gjorde mig en fruktsallad bestående av mango och melon samt vaniljglass. Dock finns plugget fortfarande tyvärr kvar, så det är något jag ska försöka ta tag i nu. Annars lär det väl gå åt helvete på torsdag.

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback