Gör om gör rätt






Sååå , bilder på träningskläderna jag inhandlade tidigare idag. Föll pladask för den blåa sporttoppen. Dock är den faktiskt lite för liten, sitter åt som satan så det blir byte på den om det inte finns den färgen kommer jag lägga mig ner på marken och grina typ. Väl hemma upptäckte jag att byxorna hade en smart ficka på höger eller vänster framsida (minns icke hah..) min mobil får preciis plats. Så du som har en mobil som är kring 13cm lång får icke ner den.

Planerna var att jag skulle ut och springa tidigare idag, men totaldissade den idén då jag helt enkelt inte orkade dra på mig underställ. Så det blev lite "cirkelfys", cyklade i 3min på träningscykeln sedan styrka i magen, 3 min cykel o sen 3 min armar, och så höll jag på ett tag då cykeln blev för mycket och körde endast styrka. Calle agerade DJ under träningen vilket uppskattades till hundra, näjs med nån som kan byta när man skriker byt så man slipper stoppa det man håller på med för att byta låt. Imorgon blir det tidig uppstigning, båda börjar halv nio så det blir att försöka lägga sig relativt tidigt. Hejsvejs.

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback