Fjången i vädret! .. Eller var det .. fjång iväg?


Hemkommen för nästan precis två timmar sedan ifrån jobbet. Har inte hunnit med så mycket mer än att ha ätit middag duschat och pluggat lite svenska. Jobbet idag var jätte kul, dock var det inte lika mycket barn i den minsta gruppen vilket gjorde att det var en liten segstart, men den segstarten varade inte länge då andra gruppen var proppfull. Föräldrarna får nämligen sitta med och kolla de två första gångerna på gymnastiken - om de vill såklart. Men det jag har tänkt på är att jag tror inte att det är bra för barnen, de är varken självständiga och de vet att mamma eller pappa eller någon annan sitter där bakom , de vinkar tjoar och kan när som helst gå av för att gå till dom. Men men! Ajuste, för er som inte vet så har jag börjat jobba som hjälpledare inom gymnastik för 3-8 år (tror jag, hah). Kvällen kommer bestå av svenska plugg och för att göra mig lite extra trött lite extra tidigt tror jag att jag plockar fram engelska boken och läser ett par sidor. Var även och köpte ett par nya jeans och en ny tröja idag. Får se om jag skaffar orken till att lägga upp bild nu ikväll eller om jag sparar det till morgondagne. hejsvejs

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback