Åt helvete med minusgraderna



Riktig slapp dag idag, vaknade vid ett tiden någongång, åt frukost och lite sånt. Vid fyra tiden fick jag lust att fotografera lite så jag tvingade på min stackars pojkvän lite finkläder och drog ut i den förjävliga kylan ett tag och fotade - han som modell dvs. Blev faktiskt några riktigt fina bilder, och resten blev han inte nöjd med, vågar inte lägga upp några här haha.. men kanske såsmåning om! Dagen idag skulle egentligen ha ägnats åt att åka ner till stan för att få en frisör att kolla på mitt hår angående färgningen men antagligen så var de mesta stängt på stan idag så det gick ju åt helvete, men det blir morgondagens mission de. Åker även hem härifrån, landet ingenstans, imorgon så får väll ta och ägna mig åt nått annat eftersom pojken min ska umgås med en kompis.

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback