All About Steve


Dagen idag har bestått till mestadels av att bara tagit det lugnt. Vaknade ganska tidigt idag av att mamma kom och väckte mig vid kvart i tio redan på en söndagsmorgon- come on?! , gick ner och tog mig något att äta och satte sedan på en film; "All about Steve". Tro det eller ej people , men ja jag om någon kollade på en film (gillar inte att kolla på film alls!) men denna var faktiskt ganska så bra. Dagen fortsatte och har hunnit med att handla frukt, kastat mina äckliga sopor som stått i flera veckor och bara.. stått utan att jag orkat kastat dom, tränat i två timmar - var ute och gick och sedan tog jag en fotboll och var ute och spelade lite och sedan det roligaste av allt- pluggat, som förövrigt är något jag fortfarande håller på med. Har ett djävulskt prov på torsdag i samhällskunskap som innefattar att jag, utifrån betygskriterierna ska skriva varför jag vill leva i antinten USA eller Sverige ur en politisk synvinkel. Jag somnar så fort jag öppnar böckerna och ens försöker banka in något behövligt i min hjärna. Jag bör och jag ska återgå till pluggeriet, och det bästa av allt, prata med min pojke!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback