Vecka sju är helvetes vecka..


Random bild för att jag inte orkade ta någon annan. Lat? - ja.

Redovisning i engelska idag av engelska boken och det gick förvånandsvärt bra. Vaknade på helt fel sida av sängen men ett och annat i skolan gjorde mig på bättre humör, först fick jag reda på att Moa hade tappat ett glas på en kille i skolan som tydligen varit med på idol och sen noris på samhällskunskapen då bruden släppte loss helt! Nu tänker ni säkert snuskigt men det var inget sådant, den oskyldiga flicka som hon är släppte ut sig en och annan svordom i mängder vilket var förvånande då hon aldrig brukar svära.

Sitter nu och kan gladerligen snart bocka av filmanalysen som vi gör på historian och ska sedan börja med sam-uppsatsen som ska vara klar tills nu på fredag. Som jag sa tidigare är vecka sju för mig helvetes vecka då allt möjligt ska in och allt möjligt ska redovisas och prov i alla möjliga ämnen äger rum. Försöker göra så mycket som möjligt nu, och sedan imorgon efter skolan då jag slutar vid halv två och ska hem på direkten för att sätta mig med plugget och BLI KLAR. Kom även på att vi har ett grupparbete om  imperalismen som ska in på torsdag.. hum.. Får nog köra på emmas idé och skriva upp allt som ska göras för att sedan bocka av alla en för en. Känslan när man bockar av något är obeskrivlig. Men nu har jag haft min såkallade "paus" i skrivandet på filmanalysen och ska återgå till det jag borde göra. Hejsvejs!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback