Världsmästare på pannkakor vid de här laget






Tänkte höra av mig och berätta att jag lever åtminstånde. Har försökt fått igång internet ett antal gånger tidigare idag men det ville de motsatta. Var hemma ifrån skolan idag, mår för jävligt. Halsen är tjock, huvudet gör ont, är hängig. Har någon typ av virusinfektion. Får se om jag orkar ta mig till skolan imorgon, hoppas på att ett mirakel ska ske under natten då jag är frisk när jag vaknar. Jobbar nämligen imorgon och det är något jag verkligen inte vill missa nu när vi övar till BUSAM och allt. Pannkaka till middag och jag gjorde nog de godaste pannkakorna jag någonsin ätit - HEJ EGO. Börjar bli lagom duktig på det när man nu äter det fyra gånger i veckan..
Har även hunnit med att äta en liten Ben&Jerry fudge brownie, en skål med gammaldags vanlij glass och en halva av en halv stor cookie dough dock var det jäkligt behövligt för min hals. Ska nu hoppa ner i sängen och vänta på bättre tider. Hejvejs,

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback