TITTUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT


Fanns ingen ork till att ställa mig och göra pannkakor halv nio då man väl kom hem. Jag behövde mat, och det var fort! Kände redan hur blodsocker nivån sjönk redan under den första halvtimmen på träningen. Blev därmed resterna ifrån wooken från gårdagens middag som förövrigt var dagens lunch, lite ut tjatat? Svar ja. Missade även bussen hem, hade 2 minuter på mig att kuta till bussen men jag, har inte tur med bussar och missar de alltid medas calle alltid har sån jäkla tur. Så jag fick sitta i mina shorts som gick precis till knäna i kylan i 40 minuter i väntan till nästa buss. Världens dilemma har jag framför mig, ska jag ta och äta Ben&Jerrys eller choklad ifrån jätteasken ikväll..? Aja, haha, ointressant. Hejsvejs!

kommentarer
posted by: Pojken din c:

Älskar tittut-bilderna, så SOET <3 min lilla filuuuur

2012-02-12 @ 22:10:24

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback