TÄVLING - CANON SYSTEMKAMERA


Jag har en lillebror på sju år, han har sedan födseln haft jätte mycket svårigheter med allergier och har det ännu. Med födoämnen och astma och dåligt immunförsvar vilket beror på att vi inte kan åka utomlands pga att det är svårt att hitta hotell utomlands där sjukhus finns inom räckhåll för att han blir dödligt sjuk om han exempelvis får i sig vetemjöl eller något annat han är allergisk mot, vi kan inte åka mer än bara några dagar då vi måste ta med oss kastruller, stekpanna, tillbehör och specialbeställd mat ifrån apoteket. Även att flyga flygplan kan vara problematiskt då det finns jordnötter m.m på planet, folk kan sitta med ullstrumpor eller ullkofta och bara det lilla kan han regara på. Vi har inte möjligheterna till att åka utomlands. När denna resa kommer, då vill jag ha en bra kamera såsom denna (har hört mycket bra om den). Vill minnas varje minut av resan och kommer ha mycke nytta och glädje av den!




Jag är med och tävlar om en systemkamera för Canon där jag ska beskriva en resdröm/reseäventyr jag vill/har haft.

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback