Red strips

Trött, tröttare, tröttas är jag. Sov inte riktigt lika bra som jag hade hoppats på då jag vaknade kvart vi två  i natt, var klarvaken, gick upp och sminkade mig och satte på mig vanliga kläder då jag upptäcker att väggklockan står på kvart i två.. blir lite mistänksamm och kollar därför på mobilen istället då det faktiskt visar sig att jag är uppe lite för många timmar än vad jag egentligen behöver. En klarvaken jag, trodde jag, gick o la mig och slockna nästan direkt. Knappt något minne av det, kanske gick i sömnen? Who knows..

Jaja, för hungrig för att skriva så jag drar ner till köket och äter  världens långsammaste frukost. Eftersom jag gjorde de flesta förberedelserna hade jag inte behövt vakna än, eller typ nu. Men jaja, Hejsvejs!,


kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback