R A Y B A N

Dagen börjar lida mot sitt slut, ögonen säger godnatt då det känns som om två jättar står på mina ögonlock. Så det blir förmodligen lägga sig ner för att sakta men säkert däcka med tvn på, dock har min tjockis-tv en super bra finess för mig, jag kan nämligen bestämma när den ska stängas av. Så då kan jag somna och sen så stängs tvn av på  bestämd tid! As smidigt ju.

Medans calle har suttit och kollat på någon fotbolls match som gick på tv har jag börjat kika runt lite på sommar och vår kläder och mina vårkänslor har ökat till max. Ska försöka med att införskaffa mig ett par RayBan's i sommar, om ekonomin tillåter det vill säga. Har även funderat lite på vad jag ska göra med sommarjobbpengarna och jobb pengarna i sommar. Om jag ska spara till något speciellt eller om jag bara ska ta det som det kommer - lägga ner pengarna på vad jag vill just då. Men det känns moget av mig att börja planera..

Imorgon är planerna att plugga (suck) och sen senare på eftermiddagen dra iväg och dansa. Nu säger mina ögon promt stopp och jag tackar för mig. Godnatt!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback