Procentuella förändringar och jämförelser


Som jag skrev i inlägget innan skulle jag göra lite sidor i matteboken, men.. min hjärna ville det motsatta. Jag hann så långt som att öppna boken, fatta pennan och hann knappt kasta ett öga åt matteboken då jag insåg att jag verkligen inte orkade. Lyckades göra ett tal men sedan blev det hejdå till matte boken. Istället har jag fastnat vid tvn vid något knasigt program, chattat med min pojke och kollat runt på endel bloggar. Dock så börjar mina ögon ta och strejka nu, jag är trött, tröttare tröttast at the moment.. och med det sagt tackar jag för mig då jag ska lägga fram kläder tills imorgon och sedan bäddar jag ner mig själv i sängen och sover. Hejsvejs,

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback