P I L G R I M








Helt ok första dag i skolan sådär efter lovet. Dagen gick snabbt då jag bara hade tre lektioner varav en behövde man endast sitta och lyssna på presentationer (som jag skrev i inlägget under då). Efter skolan drog jag ner på stan för att möta upp pojken min som slutade många timmar innan mig men fördrev tiden och väntade på mig, snäll pojke? Svar: Ja. Vi fick med oss varsin grej hem, han en ur snygg skjorta och jag dessa örhängen ovan. Ursnygga och glittriga, citerar min sjuåriga lillebror när jag säger att "dom liknar ju faktiskt halva disco kulor, fett coolt". De är tänkta att använda på lite finare tillställningar och har redan ett på G där jag har planerat att ha dom. Gjorde mig själv pannkakor till middag och satte mig sedan i lite pluggläsning, fått lite gjort. De mesta åker in genom ögonen och ut genom .. jag vet inte vad, något annat iallafall. BB börjar om ynka 20 minutrar vilket ställer till det ganska rejält, men varierar bb tittande med pluggläsning i pauserna! Bra kombo enligt mig själv. Slänger in något annat ikväll när jag känner fört. Hejsvejs!,

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback